У кожнага аўтамабіліста ў дарозе адбываюцца разнастайныя цікавыя, а часам і подлыя сітуацыі. Адной з самых падступных няспраўнасцяў у аўтамабілі з'яўляецца адсутнасць падчас руху тармазоў. Хоць і развіты тэхналогіі ў цяперашні час, аднак часам гэта здараецца. Адсюль можна зрабіць выснову, што кожнаму кіроўцу неабходна ведаць, што рабіць у дадзенай сітуацыі?
У выпадку адмовы ўсіх вузлоў тармазной сістэмы на Вашай машыне, а так жа, калі ручной тормаз не можа ніякім чынам спыніць колы вашага аўтамабіля, то неабходна тэрмінова выкарыстоўваць альтэрнатыўныя сродкі для тармажэння шляхам рэкуперацыі энергіі. Напэўна, кожны з Вас сустракаў такое паняцце як пераключэнне перадач ўніз. Прынцып гэтага метаду складаецца ў тым, каб з высокай перадачы перайсці на больш нізкую. Калі падчас такога пераключэння не ціснуць на педаль газу, то рухавік выбярэ ўсю энергію, выкарыстоўваную для перамяшчэння машыны, і такім чынам, хуткасць панізіцца нават да поўнай прыпынку.
Калі ў вадзіцеля няма магчымасці затармазіць пераключэннем перадач ўніз, ен проста не паспявае, што рабіць у гэтым выпадку? Спосаб тармажэння газам - ужываецца ў сітуацыях, калі да сутыкнення з перашкодай застаецца зусім няшмат. Многія аўтамабілісты нават не падазраюць, што такі спосаб існуе. Што ж неабходна рабіць? А рабіць трэба наступнае: выкарыстоўваючы энергію рухавіка, якая накіраваная ў супрацьлеглы бок ад руху машыны. Для рэалізацыі гэтага ў практыцы трэба прымусіць свой аўтамабіль, каб той круціў колы ў адваротны бок, для чаго неабходна выставіць рычаг пераключэння перадач у нейтральнае становішча і разагнаць рухавік да 3000 абаротаў за хвіліну, затым пераключыцца на заднюю перадачу і адпусціць педаль счаплення да таго моманту, пакуль колы не атрымаюць цягу. Дадаўшы газ на поўную магутнасць рухавіка, палим счапленне да таго моманту, пакуль аўтамабіль не спыніцца. На фоне Вашай магчымай смерці, пашкоджанні счаплення і скрынкі перадач выглядаюць толькі дробнымі непаладкамі.
|