Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 25.11.2024, 20:49
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Асаблівасці запуску рухавіка зімой
    21:14
    Асаблівасці запуску рухавіка зімой


    Скончылася лета, наступіла восень, ды і зіма ўжо не за гарамі. А зіма - гэта мароз, вось аўтааматары і павінны падрыхтавацца да таго, што хутка прыйдзецца запускаць рухавік машыны ў холаду.

    Падрыхтоўка да запуску

    Запуск рухавіка ў халоднае надвор'е адрозніваецца ад падобнага працэсу летам. Такім чынам, перад пускам пажадана прагрэць батарэю акумулятара. Гэта робіцца для таго, каб вялікі стартавы ток не разрадзіў яе. Уключыце фары секунд на 5-7, для ўздыму тэмпературы электраліта, - гэта дабратворна адаб'ецца на стане акумулятара.

    Аўтамабілі абсталяваныя карбюратара

    Запускайце рухавік, перапампоўваючы паліва ў бензонасос. Скарыстайцеся спецыяльным рычагом. Спачатку помпа паляпвае ўхаластую, але пасля, калі гук зменіцца і пампаваць будзе цяжэй, прарабіце яшчэ пару качкоў і спыніце - поплавковая камера поўная. Ад акумулятара цяпер трэба нашмат менш энергіі для запуску рухавіка, так як матор не павінен дадаткова працаваць для запаўнення камеры. На завяршальным этапе выцягваем рычаг кіравання паветранай засланкай.

    Інжэктары і дызелі

    Нашмат прасцей з дизелями і инжекторами. Паварочваеце ключ запальвання на напагатове перад пускам стартара, і чакаеце 10 секунд, пакуль паліва падасца да форсункам. Чараваць над рычагом паветранай засланкі («падсмоктваннем») не патрабуецца, так як сістэма ECU робіць усе аўтаматычна. Яна сама вызначае кут паветранай засланкі. Такая працэдура ўзбагаціць паліўную сумесь, і пуск рухавіка адбудзецца лягчэй.

    КПП

    Пры механічнай скрынцы перадач неабходна пацягнуць ручной тормаз, а рычаг КПП перавесці ў нейтральнае становішча. Ціснеце счапленне, кручэнне скрынкі адключаецца стартэра, і рухавік раскручваецца нашмат лягчэй. Аўтаматычная скрынка перадач павінна знаходзіцца ў становішчы "паркінг". Абавязкова адключайце энергопотребители (дворнікі, фары). Паварочвайце ключ у становішча "старт". Аўтар ўключаецца ў працу, рухавік пачынае раскручвацца. У гэты час не варта націскаць на педаль газу, што б не адбыўся пераліў паліва. Калі рухавік запушчаны, трэба даць яму 10 хвілін для прагрэву. Для машын з карбюратара рычаг паветранай засланкі варта зачыніць праз хвілін 5-7. Што тычыцца інжэктарных матораў, то ў іх усе адбываецца аўтаматычна. Пры паніжэнні абаротаў да 1000 можна пачынаць рух. Праз 10-15 хвілін язды, рухавік прагрэецца да працоўнай тэмпературы.

    Просмотров: 339 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz