Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 16.09.2024, 17:50
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Дыск счаплення: кіраваны - нажимной
    22:36
    Дыск счаплення: кіраваны - нажимной


    Механізм счаплення ў сучасным транспартным сродку служыць для таго, каб падключаць, або раз'ядноўваць каленчаты вал рухавіка і трансмісію, каб перадаваць крутоўны момант на колы, або перарываць перадачу. Аўтамабіль, абсталяваны механічнай каробкай перадач, пераключэнне якіх ажыццяўляецца ў пачатку руху машыны, пры пераключэнні перадач, або тармажэнні, толькі ў ручным рэжыме выконваецца ўключэнне або выключэнне механізму счаплення, іншымі словамі, пастаянна злучаць, ці не ўключаць каленчаты вал матора і аўтамабільную трансмісію.

    Аўтамабільны дыск счаплення

    Работа сучасных дыскаў счаплення складаецца ў трэнні іх паміж сабой. Кожны з іх знаходзіцца на сваім вале. Пры гэтым, паверхня якая трэцца кожнага дыска роўная, і маецца нажимной дыск счаплення (ўзаемадзейнічае з маторам) і кіраваны дыск механічнага счаплення (злучаецца з трансмісіяй).

    Прынцып працы дыска счаплення

    Для ажыццяўлення пачатку руху аўтамабіля, пры ўключэнні, пад плыўным уздзеяннем спружын нажимной дыск счапляецца з кіраваным. Аўтамабіль пачынае паступальны рух толькі ў тым выпадку, калі гэтыя два дыска прыцерліся, і сталі адным цэлым і круцяцца ў адным напрамку. Сучасныя прылады счаплення мяркуюць магчымасць мець адзін, або два дыска і называюцца яны однодисковыми, або двухдисковыми.

    Однодисковые счаплення, ў асноўным, выкарыстоўваецца на легкавых аўтамабілях і грузавых, якія валодаюць невялікай грузападымальнасцю, а таксама, на аўтобусах. Яны валодаюць простым прыладай і невялікі кошту, адначасова надзейныя і кампактныя, ім уласцівая высокая зносаўстойлівасць, вельмі простыя ў абслугоўванні і рамонце. Сення большасць айчынных аўтамабіляў абсталеўваюцца сухімі фрикционными сцеплениями. У канструкцыі вузлоў вылучаецца дэталі, якія непасрэдна адказныя за ўключэнне, дакладней, адлучэнне і прывад счаплення. Механізм ўключэння ажыццяўляецца пад уздзеяннем спружын, а адключэнне адбываецца шляхам пераадолення сілы пры націску нагой на педаль. У сапраўдны момант фрыкцыенным счаплення падзяляюцца ў залежнасці ад выкарыстоўваных тыпаў спружын. Устанаўліваюцца розныя тыпы спружын. У самым сцеплении яны могуць называцца перыферыйнымі, або диафрагменными.

    Сення двухдисковые счаплення распаўсюджаны, у асноўным, на грузавым транспарце. Гэтыя транспартныя сродкі валодаюць вялікай масай і, таму, неабходна павялічыць паверхні трэння, пры гэтым пакідаючы вонкавыя памеры счаплення пастаяннымі.

    Паслядоўнасць замены вузлоў счаплення

    Дэмантаж счаплення ажыццяўляецца ў зборцы.

    Візуальна аглядаецца паверхню трэння ў махавік, а таксама, дыскаў сухога счаплення, варта звярнуць асаблівую ўвагу на велічыню зносу і наяўнасць драпін.

    У выпадку выяўлення істотнага зносу, замене падлягаюць наступныя вузлы: дыскі счаплення, махавік, а таксама, муфта ўключэння.

    Асаблівасці ўстанаўлення счаплення

    Нажимной дыск абавязкова павінен быць замацаваны на махавік балтамі, Да нажимному дыска, кіраваны размяшчаецца яго якая выступае часткай.

    Пры выкананні ўсіх працэдур муфта павінна мець магчымасць свабодна круціцца.

    Просмотров: 653 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz