Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 16.09.2024, 17:56
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Дызельны рухавік унутранага згарання
    21:21
    Дызельны рухавік унутранага згарання


    На дадзены момант дызельны рухавік атрымаў шырокае распаўсюджанне не толькі на грузавых аўтамабілях, але таксама і на легкавых. У Еўропе зараз адбываецца працэс выцяснення бензінавых рухавікоў дызельнымі, доказам гэтага можа служыць тое, што звыш 50% легкавых матораў прызначанага для прымянення на іх дызельнага паліва. Заўважым, што такія ДВС валодаюць адной добрай асаблівасцю: яны могуць развіваць максімальны крутоўны момант у вялікім дыяпазоне хуткасці кручэння каленяў. вала.

    Прынцып працы дызельнага ДВС заключаецца ў самовоспламенении максімальна сціснутага паліва, якое падаецца ў камеру згарання разам з летнім паветрам. Таксама, можна адзначыць яшчэ адзін плюс дызельнага ДВС - працэс якаснага вырабатывания энергіі з гаручага не залежыць ад каэфіцыента лішку паветра.

    Зробім акцэнт на асаблівасцях дызельнага рухавіка, якія залючаются ў:

    - Большай ступені сціску паліва;

    - Больш нізкіх абарачэннях каленяў. вала, і як следства сажееобразовании выхлапных газаў;

    - Адсутнасці дросельнай засланкі вядзе да таго, што з'яўляецца магчымасць развіваць максімальны крутоўны момант на паніжаных абаротах каленяў. вала;

    - Падвышанай складанасці паліўнай апаратуры, і, адпаведна, высокай адчувальнасці да дызельнага паліва.

    На дадзены момант, удасканаленне дызельных ДВС вядзецца ў такіх кірунках:

    - Паніжэнне колькасці паліва, неабходнага на 100 км. прабегу;

    - Паніжэнне таксічнасці ОГ;

    - Павелічэнне магутнасці ДВС;

    - Паніжэнне шумавыя каэфіцыента працы матора;

    - А таксама, магчымасць палягчэння пуску пры халоднай тэмпературы.

    Для таго, каб рэалізаваць дадзеныя задумкі інжынераў, былі распрацаваны наступныя сістэмы:

    - Электронны Ўпырск Common Rail;

    - Сістэма рэцыркуляцыі ОГ;

    - Мадыфікаваная сістэма ўпускаючы;

    - Мадыфікаваная выпускная сістэма;

    - Турбонаддув;

    - Сістэма предвпускного падагрэву ДВС.

    Сістэма ўпырску CommonRail была распрацавана для таго, каб збіраць паліва ў асобным назапашвальніку, а затым яго ўпырскваць фарсункамі, якія кіруюцца электроннай сістэмай. Дадзеная электронная сістэма забяспечвае магчымасць ўпырску строга дазіраванай порцыі паліва ў патрэбны час, што дае магчымасць павысіць магутнасць рухавіка, скараціць паказчык выкідаў у навакольнае асяроддзе, і скараціць паказчыку расходу паліва.

    Сістэма рэцыркуляцыі адпрацаваўшых газаў была распрацавана для паніжэння ў ОГ колькасці шкодных рэчываў, такіх як аксід азоту і іншых.

    Впускная сістэма дызельнага ДВС звычайна оборудуется спецыялізаванымі заслонками, што дае магчымасць дадаткова надаць паліўнага патоку эфект завіхрэнні, у сваю чаргу, павялічваючы паказчык паліўнага смесеобразования.

    Выпускная сістэма дызельнага ДВС абсталяваны сажавым фільтрам, такім чынам, праблема з сажеообразованием адпадае сама сабой.

    Самай прадуктыўнай сістэмай для дызельных рухавікоў апынулася сістэма прамежкавым, якая дазваляе павялічваць масу всасываемого паветра, за кошт яго нагнятання ў камеру згарання.

    Таксама, для вырашэння праблемы запуску дызельнага ДВС у халодны час года, была распрацавана сістэма, якая атрымала назву сістэма предпускового запуску рухавіка. Такі механізм ўяўляе сабой электронныя свечкі напальвання, якія ўключаюцца ў працу пры паніжэнні тэмпературы навакольнага асяроддзя.

    Просмотров: 730 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz