Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 16.09.2024, 17:47
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Газораспределительный механізм
    22:26
    Газораспределительный механізм


    Газораспределительный механізм рухавіка быў распрацаваны з мэтай магчымасці падачы паліва-паветранай сумесі або паветра, а таксама, выпуску ОГ (адпрацаваўшых газаў). Дадзены механізм функцыянуе з дапамогай своечасовага закрыцця і адкрыцця клапанаў.

    Цяпер самымі распаўсюджанымі механізмамі газаразмеркавання з'яўляюцца механізмы, якія абсталяваны металлостойкими клапанамі.

    Прылады ГРМ ўяўляе сабой такі выгляд:


    Клапаны выконваюць функцыю падачы паліва і паветра, а таксама, выпуск ОГ. Будынкі клапана ўяўляе сабой стрыжань, зверху якога замацаваная талерка. Сучасныя ДВС абсталяваны клапанамі, размешчанымі ў галоўцы блока цыліндраў. Таксама, варта заўважыць, што месца, дзе датыкаюцца клапаны, называюць сядлом. Для таго, каб цыліндр мог лепш напаўняцца паліўна-паветранай сумессю, впускной клапан выконваюць большага дыяметра, чым выпускны.


    Клапаны знаходзяцца ў закрытым становішчы, дзякуючы спружыне, якая іх трымае. Адчыненне адбываецца шляхам націску на стрыжань. Спружына мацуецца да клапана шляхам сутыкнення з талеркай, якую фіксуюць сухары. Клапаны валодаюць пэўнай завадской калянасцю, якая забяспечвае іх закрыцце. Для таго, каб клапаны не выраблялі дадатковых ваганняў, канструкцыя можа прадугледжваць дзве спружыны меншай калянасці.

    Клапаны вырабляюць з рознага сплаву металаў. Таксама, можна сцвярджаць, што стрыжань впускного клапана з'яўляецца полым, а выпускнога полнотелым.

    У сучасным аўтамабілебудаванні прымяняецца канструкцыя, якая ўяўляе сабой выраб рухавіка з ужываннем двух впускных і двух выпускных клапанаў на адзін цыліндр. Таксама, могуць выкарыстоўвацца схемы, калі магчыма ўжыванне, як аднаго впускного клапана і аднаго выпускнога на адзін цыліндр, так і трох впускных і трох выпускных клапанаў на цыліндр. Выкарыстанне большай колькасці клапанаў не з'яўляецца мэтазгодным з прычыны ўскладнення канструкцыі матора.

    Клапан адкрываецца з-за таго, што на яго перадаецца высілак ад газораспределительного вала, шляхам руху толкателей, якія могуць быць як гідраўлічнага, так і ролікавага тыпу.

    Ролікавыя рычагі з'яўляюцца больш пераважнымі ў гэтым пытанні, так як яны маюць меншую масу і выдаткі на трэнні больш сціплыя, чым пры прымяненні толкателей гідраўлічнага тыпу. Ролікавы рычаг абапіраецца на стрыжань, а з другога боку - на гидрокомпенсатор, службовец для компенсирования уцечак масла. Таксама, можна з упэўненасцю сказаць, што, ўсе ж, асноўнай задачай гидрокомпенсаторов з'яўляецца ўсталяванне цеплавога зазору, які прызначаны для больш плыўнай працы ўсей сістэмы ў цэлым, так як пры функцыянаванні, ГРМ метал, з прычыны падвышаных тэмператур, пачынае пашырацца.

    Размеркавальны вал выконвае функцыю забеспячэння працы ГРМ, у адпаведнасці з фазамі газаразмеркавання. Ен выглядае, як вал з кулачкамі пэўнай формы, якія ўстанаўліваюць фазы газаразмеркавання (моманты закрыцця і адкрыцця клапанаў і працягласць гэтага працэсу). На ўсіх сучасных аўтамабілях цяпер прымяняюцца сістэмы, якія забяспечваюць больш якасны выбар характарыстык фаз газаразмеркавання, за кошт прымянення сучаснай электронікі.

    Газораспределительный вал размяшчаецца ў галоўцы блока цыліндраў, прычым, кручэнне адбываецца ў падшыпніках слізгацення, якія выкананы ў форме апор.

    Просмотров: 426 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz