Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 19.09.2024, 02:38
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Як перавесці аўтамабіль на сціснуты газ?
    01:57
    Як перавесці аўтамабіль на сціснуты газ?


    У сувязі з павышэннем коштаў на бензін і салярку, многія вадзіцелі пачынаюць звяртаць увагу на альтэрнатыўныя віды паліва.

    Выдатнай заменай можа апынуцца сціснуты метан, які стаіць ўмераных грошай. Калі выбраць газобаллонное абсталяванне, прызначанае для метану, то пры вялікім прабегу аўтамабіля яно акажацца эканамічна рэнтабельным справай.

    Выбіраючы ГБО для сціснутага газу, кіроўца ў першую чаргу павінен звяртаць увагу на сталевыя цыліндрычныя балоны, у якіх і будзе знаходзіцца сам газ. Як правіла, таўшчыня сценак балонаў складае не менш за 3 мм. Гэта трэба для таго, каб з легкасцю вытрымліваць ціск газу, якое можа даходзіць да 200 атмасфер.


    Для грузавых аўтамабіляў ідэальным рашэннем апынуцца стандартныя сталевыя балоны, сваім будынкам і масай нагадваюць газападобнага кіслароду. Калі ўсталяваць такія балоны пад кузавам аўтамабіля, то яны наогул не будуць перашкаджаць у працэсе разгрузкі-пагрузкі.

    У легкавых аўтамабіляў сытуацыя паскладаней. Чым больш прыйдзецца перавозіць газу, якога можа хапіць не больш чым на 200 км, тым цяжэй і объемистее апынуцца сталевыя балоны. Рашэнне гэтай праблемы простае - усталеўка сучасных італьянскіх шарападобных балонаў, зробленых з тытана. Яны важаць мала, і дазваляюць практычна любы малолитражной легкавушцы праехаць на адной запраўцы да 150-200 км, што лічыцца прымальным вынікам ва ўмовах горада.

    Рэдуктар для сціснутага ГБО патрэбен асаблівы - двухступеністая. Ен дазволіць зніжаць высокі ціск газу, якое пастаянна знаходзіцца ў балонах, да прымальнага, г.зн. атмасфернага. Але такі падыход часта вядзе да таго, што рэдуктар замярзае. Рашэнне гэтай праблемы бачыцца ў тым, што трэба адразу купляць і ўсталеўваць сучасны двухступеньчатая рэдуктар, які мае сістэму падагрэву. І пры вялікіх нагрузках, калі рухавік будзе працаваць на падвышаных абарачэннях, напрыклад, падымацца на доўгі пакаты пад'ем, рэдуктар больш не будзе замярзаць і заўчасна выходзіць з ладу.

    Калі купіць якаснае ГБО і пісьменным чынам устанавіць, то пры сярэднім прабегу больш за 10 000 км, любы ГБО, тым больш, прызначанае для сціснутага метану, апынецца эканамічна апраўданым справай.

    Просмотров: 341 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz