Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 25.11.2024, 20:53
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Скрынка перадач. Механіка або аўтамат?
    21:07
    Скрынка перадач. Механіка або аўтамат?


    У цяперашні час існуе мноства спрэчак, выбіраць аўтамат ці механіку. Каб разабрацца ў іх перавагах і недахопах, неабходна адкінуць забабоны і падумаць, што сапраўды будзе лепш. Пачнем з механікі.

    Плюсы ў яе есць, і немалыя. Пры дастатковым майстэрстве кіравання і ўменні хутка перамыкаць хуткасці, можна прыстойна эканоміць паліва.

    Таксама, механіцы патрабуецца менш алею ў параўнанні з аўтаматам. Апошні патрабуе 6-10 літраў алею, а механіка ўсе толькі 3 літра. Узімку такі аўтамабіль значна лягчэй заводзіцца. У скрынцы знаходзіцца менш алею, а як толькі націскаецца педаль счаплення, скрынка перадач як бы адключаецца ад рухавіка, і пры пуску рухавіка нагрузка зніжаецца. Механіку танней адрамантаваць, да таго ж, любыя кампаніі, не абавязкова афіцыйныя, могуць зрабіць такую скрынку перадач. І, нарэшце, з механікай можна буксаваць па снезе, чаго на аўтамаце рабіць непажадана, таму што алей трансмісіі легка можа перагрэцца.

    Аднак галоўны мінус механікі - нязручнасць кіравання. Тыя, хто толькі сеў за руль, з цяжкасцю прывыкаюць да гэтай скрынцы перадач. Асабліва дрэнна атрымліваецца рух на ўздым з месца, таксама вадзіцелі-пачаткоўцы могуць легка спаліць счапленне з-за неспрактыкаванасці, што цягне за сабой затратны рамонт. На аўтамабілі з механікай рэсурс рухавіка значна ніжэй, а вось аўтамат не дае раскручваць рухавік да мяжы.

    Аўтаматычных трансмісій вельмі шмат, але найбольш вядомых тры: робат, вариатор і аўтамат. Узрасла колькасць перадач, цяпер іх шэсьць замест трох. Аўтаматы сталі нашмат дасканалей, пры разгоне аўтамабіля няма вялікіх затрымак, ды і эканамічнасць выкарыстання паліва таксама расце.

    Аднак, mechanics дазваляе разганяцца значна хутчэй аўтамата. На аўтамаце выкарыстоўваецца больш паліва і масла, а ўзімку такі аўтамабіль складана завесці. Кошт самога аўтамабіля ўзрастае на 30-40 тысяч рос. рублеў, расце і кошт рамонту.

    Але вадзіць машыну з аўтаматам значна зручней, таму што, пачатковец кіроўца спакойна зможа крануцца з месца. Павялічаны рэсурс рухавіка, таму што, аўтамат кантралюе і не дае перагарэць.

    Пытанне выбару аўтамата або механікі застаецца адкрытым. Каму-то неабходны камфорт, што дорыць аўтамат, каму-то хочацца раскручваць рухавік, каб адчуваць дарогу, і гэта дае механіка. Усе залежыць толькі ад асабістых жаданняў кіроўцы.

    Просмотров: 379 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz