Як толькі выпадае першы снег, у аўтамабілістаў пачынаецца адвечная праблема - пераход і, адпаведна, выбар зімовых шын. Ці трэба іх мяняць, ці можна ўсю зіму ездзіць на летняй гуме, а калі трэба, то якія шыны лепш падыдуць Вашаму «жалезнага» каня мы разгледзім у гэтым артыкуле.
Калі Вы клапоціцеся аб сваім жыцці і жыцці навакольнага людзей, дык перш за ўсе, з прыходам халадоў варта замяніць летнія шыны на зімовыя, прычым, бывалыя аўтамабілісты ўжо ведаюць якую гуму лепш купіць, а якую не варта. Да таго ж, у розных рэгіенах, як вядома, зімы зусім розныя: дзе-то ўвесь час на дарогах укатанный снег, а дзе-то друзлы, а дзе-то яшчэ снег «то есць, то яго адразу няма». Усе гэтыя параметры ўплываюць на выбар зімовых шын.
На рынку зімовай гумы заўседы прысутнічала два віды шын: шыпаваныя, і нешипованные колы.
Упрыгожаны вялікі гума прызначана для паездкі па галаледзе або накатаным снезе. Ўжываць такія шыны на вуліцах дзе - то слота, то сухі асфальт, я б Вам не стаў таму, што шыпы будуць папросту скрэбці па асфальце, тым самым, памяншаючы каэфіцыент счаплення з дарогай і парушаючы бяспеку кіроўцы. Шыпы могуць быць устаноўлены як у завадскіх умовах, гэта значыць, вырабляючы куплю шын, яны ўжо есць, так і ў хатніх - купляем шыпы і самі іх вкручиваем.
Другім тыпам якія ўжываюцца зімовых шын на нашых дарогах з'яўляецца нешипованная гума. Такія шыны звычайна ўжываюцца пры яздзе па глыбокім снезе. Выдатна дадзены варыянт падыдзе для раенаў, дзе багатая зіма і шмат снегу, аднак, было эксперыментальна ўстаноўлена, што ва ўмовах з'яўлення перыядычна мокрага асфальту ў працягу зімы дадзены выгляд гумы сябе таксама выдатна зарэкамендаваў.
Эксплуатацыя зімовых шын ва ўмовах зімовага перыяду заключае ў сябе, у асноўным, правільную іх замену, то есць, калі глыбіня пратэктара складае менш за 4 мм. , гэта ўжо першы званок да таго, што трэба вырабіць «переобувку» на новыя колы. Пры обкатке новых шын таксама есць нескладанае патрабаваньне: вельмі неабходна вырабляць хуткасную нагрузку на гуму. Таксама, калі бачныя механічныя пашкоджанні шын, лепш заехаць на «шынамантаж» для твора працэсу рамонту колы, калі яно таго патрабуе.
Памер зімовай гумы звычайна ўсталеўваецца заводам вытворцам, і парушаць дадзенае ўмова лепш не варта, так як пляма кантакту колаў з дарогай можа зрушыцца, што ў сваю чаргу, паўплывае на магчымы занос аўтамабіля.
Пры эксплуатацыі зімовай гумы таксама трэба прытрымлівацца аднаго савета: замена зімовай гумы павінна адбывацца не з выпадзеннем першага снегу, а за некалькі тыдняў, каб шыны прыцерліся і пачалі функцыянаваць з максімальнай эфектыўнасцю, у адваротным выпадку можа адбыцца часовая страта кіравання транспартным сродкам.
З асабістага досьведу дадам, што зараз на рынку вельмі шмат розных вытворцаў зімовай гумы, пачынаю ад "Falken" і заканчваючы "Michelin", так бы мовіць, на любы кішэню, але лепш не эканоміць, бо гэта пытанне вашай бяспекі і бяспекі вашага акружэння.
Дзякуй за ўвагу, і я спадзяюся, што дадзены артыкул вам адкрыла што-нешта новае.
|