Меню сайта


Форма входа


Поиск


Архив записей


  • Людина
  • Приветствую Вас, Гость · RSS 16.09.2024, 18:01
    Главная » 2013 » Октябрь » 25 » Выдаленне драпін з лакафарбавага пакрыцця аўтамабіля
    22:23
    Выдаленне драпін з лакафарбавага пакрыцця аўтамабіля


    Якім бы трывалым не было лакафарбавае пакрыцце аўтамабіля, рана ці позна на ім з'яўляюцца драпіны і расколіны. Калі драпіны досыць буйныя, ліквідаваць іх пры дапамозе звычайнага карэктуе алоўка не атрымаецца.

    Такія драпіны з легкасцю ліквідуюць у сэрвісах. Але іх устараненне можа абысціся ў даволі вялікую суму. Каб зэканоміць грашовыя сродкі, ліквідаваць драпіны можна самастойна. Для гэтага варта памятаць наступныя рэкамендацыі.

    1. Падрыхтоўка апрацоўванага пакрыцця.

    Адзін з важных этапаў пры выкананні работ па подкрашиванию аўтамабіля. Каб фарба легла роўна і не было прыкметна сьлядоў ўмяшання, обрабатываемую паверхню лепш зачысціць ад бруду. Пасля чаго трэба прыбраць сляды старой фарбы і задзірын. Для іх ліквідацыі звычайна выкарыстоўваецца дробная наждачная папера. Варта апрацоўваць не толькі саму драпіну, але і невялікую вобласць вакол праблемнага месца.

    2. Шпаклевка.

    Рэкамендуецца выкарыстоўваць полиэфирную шпаклевку з ацвярджальніка. Шпаклевка наносіцца тонкім пластом пры дапамозе гумовага шпателя (замест яго можна выкарыстоўваць тонкі металічны шпатель). Пры нанясенні шпаклявання неабходна атрымаць як мага больш роўную паверхню.

    3. Зашкуривание.

    Пасля нанясення шпаклявання варта прыбраць наяўныя няроўнасці. Для ліквідацыі буйных няроўнасцяў выкарыстоўвайце крупнозернистую наждачную паперу. Пасля чаго, пераходзіце на мяккую «наждачку» для ўхілення невялікіх грудкоў, ці ямак. Для таго, каб праверыць, роўнай ці атрымалася паверхню пасля апрацоўкі, правядзіце па ей рукой. Калі ў выніку работ засталіся няроўнасці, якія немагчыма ліквідаваць пры дапамозе «наждачки», варта вырабіць яшчэ адзін пласт шпаклявання.

    4. Грунтование

    Грунтоўку на падрыхтаваную паверхню лепш наносіць пры дапамозе распыляльніка. Аднак, калі яго няма пад рукой, можна абыйсціся і простай пэндзлікам. Пасля нанясення грунтоўкі пры дапамозе дробнай водостойкой скуркі зноў варта ліквідаваць наяўныя няроўнасці. Пры гэтым перад кожным выкарыстаннем наждачнай паперы неабходна прамываць грунтованную паверхню і саму паперу.

    5. Афарбоўка

    Для таго каб афарбаванае месца не вылучалася на паверхні аўтамабіля, трэба абавязкова правільна падабраць фарбу. Для гэтага трэба ведаць назву колеру, яго рэгістрацыю нумар і VIN-нумар аўтамабіля. Калі колер складаны, то выбар фарбы па назве, не заўседы дасць жаданы вынік. Таму пры дапамозе VIN-нумары і каталожного нумары фарбы Вам змогуць дакладна падабраць колер і яго тон.

    Перад нанясеннем фарбы, паверхня варта абястлусціць. Невялікія паверхні афарбоўваюць пры дапамозе пэндзля. Калі апрацоўваная паверхня досыць вялікая, выкарыстоўваюць распыляльнік. Калі пасля афарбоўкі праблемнага месца і засыхания фарбы паверхню не атрымалася ідэальна роўнай, няроўнасці варта заполировать нулявой наждачнай паперай.

    Просмотров: 485 | Добавил: ghost_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Сделать бесплатный сайт с uCoz