Замена алею ў рухавіку ўнутранага згарання аўтамабіля павінна праводзіцца згодна інструкцыі аўто, якая мае унікальнасць у кожнага завода-вытворцы. Старое алей вядзе да моцнага зносу, у следстве да ранняй паломкі датыкальных элементаў рухавіка. З-за чаго аўтамабілісты задаюцца пытаннем «Як правільна замяніць алей?».
Вядома, усе віды работ можна зрабіць у аўтасэрвісе. Па-за залежнасці ад кошту і маркі аўто, працэс змены алею адзін і той жа. Замену алею можна правесці і самому. Каб дакладна ведаць, як змяніць алей у рухавіку, перш за ўсе трэба прачытаць інструкцыю, прыкладзеную да вашага аўто.
Звычайна ўсе сучасныя аўто, ужываюць чыстую сінтэтыку, хоць, пры замене лепш ведаць, які менавіта тып алею вам патрэбен. Каб правільна замяніць алей, перш за ўсе трэба набыць паліўны фільтр і само алей. Лепш за ўсе назапасіцца алеем з запасам.
Перад працэсам замены алею, аўто трэба прыпадняць на дамкрата, або пад'емніку, ці заехаць на эстакаду. Перш за ўсе трэба адкрыць вечка заліўной алейнай гарлавіны на рухавіку. Знізу рухавіка есць корак зліву алею. Павольна выкручиваем яе, не спяшаючыся, загадзя падставіўшы пад яе міску, або вядро для «адпрацоўкі». Калі алей сцячэ, трэба закруціць корак назад і выкруціць алейны фільтр. Звычайна, ен выкручваецца рукамі. Калі ўзнікнуць праблемы, выкарыстоўвайце падручныя прылады.
Новае алей заліць трэба праз гарлавіну, яна знаходзіцца зверху на рухавіку, перыядычна робячы замер мацам. Даліваць алей да таго ўзроўню, пакуль мац не пакажа адзнаку «макс». Пасля заканчэння працы добра прагрэць аўтамабіль і зрабіць паўторны замер. Замена алею скончана, можаце атрымаць асалоду ад пладамі сваей працы і пракаціцца.
|